Mis on Bliss Me Box?

Bliss Me Box on hooajaline kingitus, millest leiad kuni 150 EUR väärtuses looduslikke ja orgaanilisi tervise- ja heaolutooted (testerid ja täisväärtuslikud tooted) ning soodustusi meie koostööpartneritelt. Kõik tooted on hoolikalt valitud vastavalt hooajale ja peamiselt kodumaised. Bliss Me Boxist võid leida tervislikke snäkke, toidulisandeid, vitamiine, looduslikke/orgaanilisi keha- ja näohooldustooted ning elustiili tooted.

Bliss Me Boxist võid leida ka tervise- ja heaolu nippe, retsepte, jooga või treening rutiine ning elustiili nõuandeid. Samuti soovitusi, kuidas saadetud tooteid kasutada ning lubada üks eriti mõnus päev iseendale.

Bliss Me Box on Sinu võimalus avastada uusi brände ja tooteid, tuua oma ellu veidi rohkem põnevust ning leida võimalusi teha paremaid otsuseid oma keha ja meele jaoks.

Kui palju maksab Bliss Me Box?

Bliss Me Boxi saab osta endale või kingitusena järgmiselt:
Ühekordne ost: 49 EUR (sisaldab Eesti sisest saatmiskulu Omniva pakiautomaati)

Aastane pakett (4 Bliss Me Boxi): 165 EUR (sisaldab Eesti sisest saatmiskulu Omniva pakiautomaati) (võimalik alates 2019 a)

Millal Bliss Me Box välja saadetakse?

Kui hooaja Bliss Me Boxid on välja müüdud ja soovite tellimust teha läheb Teie tellimus automaatselt järgmise hooaja Boxi eelmüügi nimekirja.

Bliss Me Boxi hooaeg ning müügile tuleku ajad:

Sügis 1.    September
Talv 1.    Detsember
Kevad 1.    Märts
Suvi 1.    Juuni

Alates 2019. a

Bliss Me Box’i saatmine toimub igal teisipäeval kuni pakid on välja müüdud. NB! Esmaspäeval tellitud pakid saadetakse välja järgmise nädalal nädala teisipäeval.

Kuidas toimub Bliss Me Boxi saatmine?

Bliss Me Box kasutab Omniva posti ja pakiautomaadi teenust. Kui valid saatmise lähimasse Omniva pakiautomaati on saatmiskulu tasuta. Kui soovid, et kuller tooks Bliss Me Boxi Sulle koju, lisandub saatmiskulu vastavalt Omniva kullerteenuse hinnakirjale.

Kust saan Bliss Me Boxis olevaid tooteid osta?

Bliss Me Box ei ole toodete edasimüüja. Bliss Me Boxis olevaid tooteid saab soetada otse tootjalt või tootja poolt määratud edasimüüjate e-poest ja/või poodidest. Toodete tutvustuse ja kontakti leiad Bliss Me Boxi tootekataloogist.

Kas ma saan valida, mis tooted Bliss Me Boxiga mulle koju saadetakse?

Paraku, ei ole võimalik valida Bliss Me Boxis olevaid tooted. Bliss Me Box on kingitus ja seetõttu jääb enamik Boxis olevad tooted saladuseks, enne müügile tulekut. Ära muretse, kõik tooted on hoolikalt valitud ja me lubame, et Bliss Me Boxis leidub rõõmu igale maitsele.

Kuidas teeb Bliss Me Box toodete valiku igal hooajal?

Iga hooaeg on Bliss Me Boxil erinev teema, mille alusel tootevalik tehakse.

Bliss Me Box teeb koostööd kõikide tootjatega, kes jagavad ekspert nõu toote koostise ja kasutamise osas.

Meie tähelepanu keskmes on looduslikud ja mahetooted Eestis ja üle maailma tegutsevatelt tootjatelt.

Mis siis, kui mul on eritingimused, sh. toidutalumatused, allergiad, naha seisundid?

Bliss Me Box ei vali tooteid vastavalt erivajadustele. Kui olete Bliss Me Boxi ostnud olete nõustunud tingimustega, et võtate täieliku vastutuse oma tervise eest vastavalt terviseprobleemidele kui kasutate Bliss Me Boxis saadud tooteid. Küll aga, anname endast parima, et Bliss Me Boxis olev toodete valik sisaldaks variante, mis on sobilikud kõigile.

Bliss Me Box palub kõikidel klientidel lugeda toodete koostist enne toote kasutamist/tarbimist.

Kas Bliss Me Box on vegan?

Bliss Me Box toetab veganlust, kuid ei garanteeri 100% vegan tooteid.

Bliss Me Boxist saadud toode on kahjustatud või puudu, kas ma saan selle asendada?

Palun võtke meiega ühendust aadressil blissme@blissmebox.ee, kui teie Bliss Me Boxis leidub toode, mis on rikutud või puudu. Me kindlasti uurime olukorda ning püüame leida parima lahenduse või asendustoote nii kiiresti kui võimalik.

Veenduge, et võtate meiega ühendust 7 päeva jooksul alates Bliss Me Boxi kätte saamise kuupäevast.

Kuidas toimib 30-päevane raha tagasi garantii?

Kui te ei ole rahul Bliss Me Boxiga, võite selle tagastada 30 päeva jooksul, pärast Bliss Me Boxi kätte saamist (arvestatakse alates Omniva pakiautomaati saabumisest). Me tagastame teile teie raha kui kõik Bliss Me Boxis olevad tooted on kahjustamata, avamata ja originaalseisundis.

Kui ma soovin teha Bliss Me Boxi kingituseks oma sõbrale / pereliikmele, kas saan lisada isikliku kirja?

Jah, tellimuse sooritamisel märkige linnuke „Kingitus“ kohale, lisage enda ja kingi saaja aadress ning lisage oma personaalne sõnum „Lisainfo“ kasti.

Täiendavate küsimuste korral võtke meiega ühendust aadressil blissme@blissmebox.ee

@blissmebox

Ole kursis Bliss Me Box tegemistel, jälgi meid @blissmebox