Mis on Bliss Me Box?

Bliss Me Box on hooajaline kingitus, millest leiad kuni 120 EUR väärtuses looduslikke ja orgaanilisi tervise- ja heaolutooted (testerid ja täisväärtuslikud tooted) ning soodustusi meie koostööpartneritelt. Kõik tooted on hoolikalt valitud vastavalt hooajale ja peamiselt kodumaised. Bliss Me Boxist võid leida tervislikke snäkke, toidulisandeid, vitamiine, looduslikke/orgaanilisi keha- ja näohooldustooted ning elustiili tooted.

Bliss Me Boxist võid leida ka tervise- ja heaolu nippe, retsepte, jooga või treening rutiine ning elustiili nõuandeid. Samuti soovitusi, kuidas saadetud tooteid kasutada ning lubada üks eriti mõnus päev iseendale.

Bliss Me Box on Sinu võimalus avastada uusi brände ja tooteid, tuua oma ellu veidi rohkem põnevust ning leida võimalusi teha paremaid otsuseid oma keha ja meele jaoks.

Kui palju maksab Bliss Me Box?

Bliss Me Boxi saab osta endale või kingitusena meie kodulehe e-poest. Hind sõltub/muutub vastavalt Bliss Me Boxi sisust ja kampaaniatest.

Millal Bliss Me Box välja saadetakse?

Bliss Me Box saadetakse välja tööpäeviti 2 päeva jooksul pärast Bliss Me Boxi tellimist.

Bliss Me Boxe on saadaval vaid piiratud koguses ning võimalik osta kuni kõik Bliss Me Boxid on välja müüdud.

Bliss Me Box ilmub kaks korda aastas (alates 01.09.2019) järgmiselt:

SÜGIS-TALV hooaja box tuleb müügile septembris

KEVAD-SUVI hooaja box tuleb müügile märtsis

Kuidas toimub Bliss Me Boxi saatmine?

Bliss Me Box kasutab Omniva posti ja pakiautomaadi teenust. Kui valid saatmise lähimasse Omniva pakiautomaati on saatmiskulu tasuta. Kui soovid, et kuller tooks Bliss Me Boxi Sulle koju, lisandub saatmiskulu vastavalt Omniva kullerteenuse hinnakirjale.

Kust saan Bliss Me Boxis olevaid tooteid osta?

Bliss Me Box ei ole toodete edasimüüja. Bliss Me Boxis olevaid tooteid saab soetada otse tootjalt või tootja poolt määratud edasimüüjate e-poest ja/või poodidest. Toodete tutvustuse ja kontakti leiad Bliss Me Boxi tootekataloogist.

Kas ma saan valida, mis tooted Bliss Me Boxiga mulle koju saadetakse?

Paraku, ei ole võimalik valida Bliss Me Boxis olevaid tooted. Bliss Me Box on kingitus Sinu kehale ja meelele ning kõik tooted on hoolikalt valitud nii, et rõõmu ja põnevust jagub igale maitsele.

Kuidas teeb Bliss Me Box toodete valiku igal hooajal?

Iga hooaja Bliss Me Box on erineva sisuga. Valik tehakse vastavalt boxi teema ja hooajale. 

Bliss Me Box teeb koostööd kõikide tootjatega, kes jagavad ekspert nõu toote koostise ja kasutamise osas.

Meie tähelepanu keskmes on looduslikud ja mahetooted Eestis ja üle maailma tegutsevatelt tootjatelt.

Mis siis, kui mul on eritingimused, sh. toidutalumatused, allergiad, naha seisundid?

Bliss Me Box ei vali tooteid vastavalt erivajadustele. Kui olete Bliss Me Boxi ostnud olete nõustunud tingimustega, et võtate täieliku vastutuse oma tervise eest vastavalt terviseprobleemidele kui kasutate Bliss Me Boxis saadud tooteid. Küll aga, anname endast parima, et Bliss Me Boxis olev toodete valik sisaldaks variante, mis on sobilikud kõigile.

Bliss Me Box palub kõikidel klientidel lugeda toodete koostist enne toote kasutamist/tarbimist.

Kas Bliss Me Box on vegan?

Bliss Me Box toetab veganlust, kuid ei garanteeri 100% vegan tooteid.

Bliss Me Boxist saadud toode on kahjustatud või puudu, kas ma saan selle asendada?

Palun võtke meiega ühendust aadressil blissme@blissmebox.ee, kui teie Bliss Me Boxis leidub toode, mis on rikutud või puudu. Me kindlasti uurime olukorda ning püüame leida parima lahenduse või asendustoote nii kiiresti kui võimalik.

Veenduge, et võtate meiega ühendust 7 päeva jooksul alates Bliss Me Boxi kätte saamise kuupäevast.

Kuidas toimib 30-päevane raha tagasi garantii?

Kui te ei ole rahul Bliss Me Boxiga, võite selle tagastada 30 päeva jooksul, pärast Bliss Me Boxi kätte saamist (arvestatakse alates Omniva pakiautomaati saabumisest). Me tagastame teile teie raha kui kõik Bliss Me Boxis olevad tooted on kahjustamata, avamata ja originaalseisundis.

Kui ma soovin teha Bliss Me Boxi kingituseks oma sõbrale / pereliikmele, kas saan lisada isikliku kirja?

Jah, tellimuse sooritamisel märkige linnuke „Kingitus“ kohale, lisage enda ja kingi saaja aadress ning lisage oma personaalne sõnum „Märkused tellimuse kohta“ kasti.

Täiendavate küsimuste korral võtke meiega ühendust aadressil blissme@blissmebox.ee

@blissmebox

Ole kursis Bliss Me Box tegemistel, jälgi meid @blissmebox