1. Üldtingimused

1.1 Gestum Trade OÜ, edaspidi “Bliss Me Box”, “Müüja”, “E-pood”, “meie” – kõik puudutab või on Gestum Trade OÜ. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.2 Müüja andmed: Gestum Trade OÜ, reg. nr. 14281267

1.2 Kasutades Bliss Me Box kodulehte, sooritades tellimust, luues kasutajakontot Bliss Me Box lehel või tellides meie tooteid, nõustute Te eranditult kasutustingimuste ja reeglitega. Samuti Te nõustute faktiga, et me jätame endale õiguse viia kasutustingimustesse ja reeglitesse muudatusi ilma eelneva teavitamiseta. Muudatused võivad sisaldada vahetust, analoogse toote või kodulehe töö lõpetamise näol.

2. Hinnad

2.1 Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

3. Ostu sooritamine

3.1 Klient klikkib nuppule “Tellin Bliss Me Boxi”, seejärel viiakse klient ostukorvi. Tellimuse sooritamiseks valib klient “Lähen maksma”.

3.2 Kliendi suunatakse tellimuse vormistamise lehele, kus Ta sisestab nõutud admeid ja Toote eest tasub valides sobilik pangalink, sisenedes isiklikku PayPal kontosse või tasudes arve alusel.

3.3 Pärast tasumist kliendile sobival viisil, saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.

3.4 Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.

3.5 Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

4. Makseviisid

4.1 Bliss Me Box ei töötle panga- või krediitkaardi makseid ise. Selleks kasutab Bliss Me Box kolmandat osalpoolt. Bliss Me Box on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le. Edastades krediitkaardi või muid andmeid, nõustute Te kolmanda osapoole teenusetingimuste ja talle finantsinfo edastamisega. Samuti nõustute Te, et Bliss Me Box ei kanna vastutust Teie poolt edastatud info kuritarvitamise või kasutamise üle, mis võib olla tekitatud teenindava osapoole poolt.

5. Kohaletoimetamine

5.1 Kohaletoimetamine tasuta tellides toode Eesti piires Omniva pakiautomaati kasutades. Kui klient soovib kullerteenust tasub klient kohaletoimetamise vastavalt Omniva kullerteenuse hinnakirjale.

5.2 Kohaletoimetamist organiseerib Omniva. Valides tellimust vormistades soovitud Omniva pakiautomaadi, jõuab Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 2-5 tööpäeva jooksul alates toote saatmisest, mis toimub iga nädala teisipäeval.

Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega,  mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele.

5.3 Klient on kohustatud säilitama  punktis 5.2. nimetatud SMS teate kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni. Kliendil on võimalik Toode  vajadusel ümber vahetada või tagastada, kasutades selleks samas SMS-is olnud tagastuskoodi.

5.4 Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.

5.5 Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama 7 päeva jooksul alates paki kättesaamisest, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: blissme@blissmebox.ee

6. Toote ümbervahetamine ja tagastamine

6.1 Kliendil on õigus tehingust 30 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode ümber vahetada või tagastada. Bliss Me Box tagastab Kliendile raha, kui kõik Bliss Me Boxis olevad tooted on kahjustamata, avamata ja originaalseisundis.

Nimetatud 30 päevane tähtaeg hakkab kulgema arvates  Toote Omniva pakiautomaadi SMS-i saabumise teate kättesaamisest.

6.2 Kui Teie poolt kätte saadud toode on defektne, siis on Teil võimalus toodet tagastada ja me saadame Teile uue toote. Kui Te soovite saada raha tagasi, siis palume kontakteeruda aadressil Blissme@Blissmebox.ee

6.3 Toote saab ümber vahetada või tagastada Omniva pakiautomaadi vahendusel, kasutades selleks esialgses SMS-is sisalduvat tagastuskoodi.

6.4 Toode jõuab E-poodi 2-5 tööpäeva jooksul. Toote kättesaamise kohta saadab E-pood Kliendi e-postile kinnituse.

6.5 Tagastamisega kaasnevad saatekulud Omniva kasutamise korral katab Klient.

6.6 Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14 päeva jooksul arvates Toote õigeaegsest saabumisest E-poodi. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tegi tagastatava tellimuse makse.

6.7 Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla avatud või kahjustunud pakendiga, Toode peab olema originaalpakendis ja Toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid.

7. Pretensioonide esitamise kord

7.1 E-poest müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.

7.2 Võlaõigusseaduse §-st 222 lg-s 1 sätestatust tulenevalt on Kliendil õigus Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral nõuda Toote parandamist või asendamist. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige posti- ja materjalikulud, Müüja.

7.3 Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

8. Vastutus

8.1 Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.

8.2 Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

8.3 Müüja ei vastuta Kliendi terviseprobleemide eest, mis tulenevad Bliss Me Boxis olevate toodete tarbimisel. Klient on kohustatud lugema iga toote koostist kui Kliendil on allergiaid, toidutalumatusta või muid naha ja/või terviseprobleeme.

9. Kasutamistingimused ja nende muutmine

9.1 Me soovime, et koostöö Bliss Me Boxiga oleks rahuldav, kuid Teil siiski on võimalus oma ost/liitumine iga hetk lõpetada. Loobumise soovist tuleks meid teavitada enne toote väljastamist. Me ei saa kinnitada ega töödelda loobumise avaldusi, mis saabuvad pärast paki välja saatmist.

9.2 Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

9.3 Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud Toote hind ekslik.

10. Muud tingimused

10.1 Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tallinna Maakohtusse, Tarbijakaitseametisse ja/või tarbijakaebuste komisjoni.

11. Klienditugi

11.1 Kui Teil on tekkinud küsimusi Kasutustingimuste ja Reeglite kohta, siis edastage need aadressile blissme@blissmebox.ee